środa, 8 lutego 2017

Hejka!




Tutaj Szalcia, chciałbym poinformować że ponieważ z msp miałam problemy to musiałam usunąć konto i już nie mg tam zakładać kont, dlatego chciałbym się zapytać czy bym mogła nadal tu być adminką tylko być od innych spraw takich jak tło na yt, avki i inne.
Jeśli ten pomysł się wam podoba pisze w komentarzu ,,JESTEM ZA!" 
A ja czekam na odpowiedź właścicielki bloga :)

Miłego dnia pozdrawiam Szalcia


sobota, 7 stycznia 2017

Czy Ma Być Nowe MSP? Moje Teorie ;)

Heloł! :*

Przychodzę do was z dzisiaj z strasznie nagłaśnianą sprawą. No a dokładnie ze sprawą "nowego" MSP.
Moim zdaniem po prostu stworzą nowe serwery. Po co? Moim zdaniem dlatego, że wiele innych narodów też chce mieć MSP, ale nie ma ich języka. Wchodzą wtedy na inne MSP takie jak np. serwer USA, no i ostatnio atakowany serwer Irlandzki na którym jako pierwsi który założyli tam konto mieli szanse dostać usta "z serduszkiem" o których było wszystkiego dużo o tym (też się załapałam).


Lecz jest też inna teoria-
MovieStarPlanet chce ulepszyć/wzbogacić grę i robią naprawdę wielki "remont" serwerów
a te wszystkie ubrania? Moim zdaniem to taka ymmm ankieta.
Ankieta? Chodzi mi o to, że jest dużo mebli takich jak "Samantha my BFF" lub "Pixi my BFF" no i są też bluzki z różnymi modami ... Może chodzi o to, że im więcej osób kupi bluzkę z np. Samanthą to ona będzie zamiast Pixi lub nadal będzie tzw. "Różowa Modnisia" czy jak ją tam nazywają...


Plus- wysłałam do MSP wiadomość w której się pytam czy to o MSP to prawda i czy zostaną nam konta na które (niektórzy w tym ja) wydaliśmy dużo pieniędzy...
Jeżeli mi odpiszą to wstawie zdj w kolejnym poście ;)
No i jeżeli miała być to prawda to lepiej już robić sreeny naszego pięknego wyglądu MSP bo nwm może tydzień lub dwa MSP może nam zrobić brak dostępu do MSP i wszystko zmienią... Tylko niewiadomo czy na lepsze...




No i to chyba tyle...
  Bayo!!                   
                                                   Kolorowy Żelek :*

czwartek, 5 stycznia 2017

Nowy temat na MSP!

Heloł :*     

                                       UWAGA!! CZYTAJĄC TO NAJLEPIEJ SKONTAKTUJ  
Z LEKARZEM PONIEWAŻ TEN POST JEST TAKI DO D*** ŻE MOŻESZ DOSTAĆ RAKA XD
                                                                        
No a więc dzisiaj siedzę w domu i postanowiłam napisać coś o nowym temacie na MuFiStarPlanet (to tak dla żartów...)

A więc nowy post na MSP to... "MSP <3" Naprawdę bardzo pomysłowo ;-;.
No i podobno te ciuchy co są z tego tematu to uni... No okey może trochę przypominają "unikaty" no ale większość da się znaleść na końcu bluzek, spodni,butów, akcesorii i włosów...

Nie będę tu wstawiała tych wszystkich 7 stron i po kolei pisała co mi się podoba.
Zrobię po prostu looka co mi się najbardziej podoba. (Jeśli co kolwiek mi się w tym temacie podoba...)
No i po długich zmaganiach powstało takie coś...
Nie jestem z tego wg dumna...
I tak zaczynamy od...                       Kolorki których używałam:*
Włosy "Pony Tail"- 525sc (nawet, nawet)
Bluzka "Cherry Lips"- 350sc (...)
Spodnie "Goldz!"- 675sc (dla vipów, ponieważ nie było żadnych ładnych włosów dla ymm... ludzi bez vipa xD)
Buty "Ready 2 Run"-500sc 
Po podliczeniu wychodzi nam 2050sc (za 4 rzeczy to dużo)

Animacje:
1.

Nawet spoko, ale i tak bym nie kupiła bo mam 307sc :p









2.                              

Ogólnie mi się nie podoba ale każdy ma swoje zdanie ;)










3.

Jest naprawdę śliczna :*










4.
Ymm... Ta jest podobna do tej z tyg. unikatów











5.

Ładna ale za drogo. Tak wg po co ja te animki komętuje??










6.

A tu mamy sławne dotykanie pach xDD










7.


Baaardzo ładna ale dla vip'ów :((









Ehh... Ty to czytasz w 5 min ja pracuje 5 godz. :PP (przesadziłam trochę z tymi 5 godz. xD)

Ozdoby/Rzeczy do pokoju:

          Najbardziej mnie śmieszy ten diax. Diax za diax xDD













I jeszcze została nam tapeta/ściana sama niewiem co to jest :P
No jest jaka jest :P












I jeszcze jedna sprawa teraz vipy mają doliczane dni/tygodnie vipa!













Ehh wreście to napisałam xDD
Ja się już żegnam do kolejnego razu! Baay!! :*
                                                                              Kolorowy Żelek

wtorek, 3 stycznia 2017

Hejo!

Jestem nową adminką tego bloga :3
Od razu dziękuje właścicielce że mi zaufała i dodała do jej bloga :3
Chcę też powiedzieć że jeśli będzie post ode mnie na końcu będzie mój podpis ,,~Szalcia"
Mój nick na msp : Szalcia<3
Wbijajcie! Polećcie znajomym bloga!

A tu ja w msp :

~Szalcia

Czemu nie ma postów? Wyjaśnienia.

                                              Heloł :D

Teraz wytłumaczenia dlaczego nie ma postów.
Chodzi o to że na razie blog nie jest do końca skończony i jest jeszcze przy nim dużo pracy....
Mówię tu o różnych detalach takie jak baner, tło, kursor, muzyka, ten lecący brokat (który ostatnio mi nie działa...)
Plus dochodzi mi nauka tak jak dziewczyną która jedna z nich chodzi ze mną do szkoły i do tej samej klasy (chodzi mi tu o yelonkową34).
Na razie będą tak około tydz. będą tylko z tematów lub naprawdę ważnych sprawach...
Chyba że któraś adminka będzie miała czas coś napisać :D

No i to tyle z IMFORMUJĄCEGO postu :*
Paaa :D                       Kolorowy Żelek




piątek, 30 grudnia 2016

Po prostu "Hejak"!

                                                     Hejak!

No więc jestem nową adminką i to jest pierwszy post jaki piszę na tym blogu!

*oklaski, piski i fajerwerki*

Czytając tego posta pewnie zastanawiasz się "Czemu tu jest napisane "Hejak" zamiast "Hejka"?" "No błagam..." Otóż "Hejak" jest napisane specjalnie. Długo zastanawiałam się czy opisać wam długą historię tego przywitania w tej notce czy w osobnej i wybrałam to drugie. Więc sobie jeszcze poczekacie, hehe.

Dobrze teraz czas powiedzieć kilka słów o sobie:

Nazywam się Martyna, ale ludzie z klasy mówią na mnie Szyszka. Mam naście lat. Uwielbiam pomidory, paprykę i mandarynki. Kocham alpaki oraz Lisę i Lenę (ten kto ma musical.ly ten wie o kogo chodzi). Uważam, że mam doświadczenie w blogowaniu (to już trzeci, na którym piszę)

Mój nick na MovieStarPlanet to: yelonkowa34 (możecie zapraszać) Czemu akurat yelonkowa? Gdzieś w 2014 właścicielka bloga czyli XxHONEEExX grała w Avatarię (właścicielkę znam osobiście, także ten) i tam chciała się nazwać Szmaragdowa czy Diamentowa i kiedy zakładałam yelonkową to tak mi się skojarzyło. A czemu przez "y"? Sama nie wiem. Pewnie chciałam być oryginalna czy coś. A to "34"? To akurat dobrze pamiętam. Nawet nie sprawdzając czy nazwa "yelonkowa" była już zajęta byłam pewna, że tak jest i po prostu dopisałam to głupie "34", bo są obok siebie na klawiaturze xD. Chociaż teraz to się cieszę, że to nie "123".

                                                         A to moja MovieStar

No więc będę się już teraz z wami żegnać, ale dodam, ze postaram się dodać także mój pierwszy porządny post czyli z powitaniem, przerywnikami i oczywiście logiem, a będzie to Happy New Year Tag.

                                                       


                               yelonkowa34 (narazie bez loga)

czwartek, 29 grudnia 2016

Nowa adminka!

Hejka!
Jestem nową adminką tego bloga :D
Tak samo jak stworzycielka mam na imię Julia.
Będę starała się systematycznie wstawiać tutaj różne posty na temat:
MODY - MAKIJAŻU - ANIMACJI oraz będę pokazywała wam różne livehacki i porady dotyczące MSP c;
Mam nadzieję że sprawdzę się dobrze w roli adminki na tym blogu ;)
 NA MSP NAZYWAM SIĘ SPOOCZKO A TO MOJA MOVIESTAR <3